lilljempans

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Jenny - 23 augusti 2010 21:45

texten har inget med rubriken att göra mer än att jag vil tacka alla vänner som stöttar mig.

men annars har jag bara suttit här, spelat ett spel på facebook och så där.

emh ja planer i veckan då, jo då fullt upp. i morgon kommer jag vara med Karolina sen på onsdag så blir det fika med Hanna o slänger nog in en gyma pass där med. på torstdag kommer jag vara med Frida och på fredag så är det avslutnings fest för en som ska flytta och jag kanske följer med på laserdome, får se där.

nnars helgen blir lung. tänkte att de skulle va det med, kanske tar en simmtur där i så fall. :)

men eftersom jag r extremt mycket musik intresserad så slängerjag in en låt till.


Av Jenny - 23 augusti 2010 17:11

3 nya rektorer. vi får väl se hur de blir. annars de gammla vanliga. lite nya lektioner i alla fall. nästan nya läarare. om man bortser att vi kommer ha musik läraren som jag hade frpn 4-6 så jag känner henne o bild läraren som va extra lärare på engelska lektionerna föra året. så ingen är direkt ny. idag fick vi bara infomation, schema o lite så. möte me min huvudansvarige lärare om att jag har mvg o vg i två ämnen o resten g o sen gick egenom vilka kurser jag har nu. så jag kom hem kvart över 3- halv 4. vi får väl se hur de här året går. men nu orkar jag inte skriva mer. vi hörs sedan!



Presentation


Jenny var mitt namn. 17 åring som går barn och fridtid. här kan ni läasa om mitt intressanta liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards