lilljempans

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Jenny - 22 augusti 2010 16:33

kan vara mycket väl för att jag inte ha sovit så bra i natt. borde lägga mig en stund känner jag. men sen i trostdags så har jag bara haft roligt. i torsdags så var jag på rixfm med Frida. o det var grymt roligt! där var de artiserna: eric saade, eric grönwall, anna bergendahl, velvet o linda, love generation, broken door o två till grupp som jag inte kommer ihåg vad de heter. ja de var torsdagen det.

i fredags så var jag på kolmården med christin. RIKTIGT ROLIGT. vi måste dit igen.

det var så gulligt o se delfinerna o en kamel som vi fick klappa. :D

ja, den fredagen var jag trött men åkte till mormor och morfar en sväng direkt efter. gav en skål till morfar sen hem o tog det lungt. i går (lördag) var jag på 12 hours festival, där efefant som de flesta tycker om spelade, sen smash into pieces (som var klart bäst) finspångs band, en bra trollkar o lickerham eller hur de stavas. :D

köptte en väska me lickerham märket o typ entröja från smash into pieces !

självklart atografer på. ;) aja nu är de i alla fall söndag o de är skola i morgon. börjar halv 1.

sara sov här tills idag men åkte hem vid 12 så aah har bara tagit det lungt.

här en låt från smash into pieces:


Presentation


Jenny var mitt namn. 17 åring som går barn och fridtid. här kan ni läasa om mitt intressanta liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards