lilljempans

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jenny - 31 augusti 2010 21:10

idag var kort. vi skulle förbereda gultebo o sen bara ha idrott sen sluta vi.me läskiga o mysiga läraren. får ni ihop den meningen så är ni bäst för det får inte jag... :O men så är det i alla fall. men i alla fall så sluta jag halv 12. riktigt skönt. annars så har jag inte gjort så mycket mer än att vara på ett möte om nyingar. är ledare där tillsammans med 2 till. sen skulle jag simma men de stängde. i stället träffa jag pirkko o stod och prata med henne. sen hem o åt lite. o nu sitter jag här. ska fixa mer med låtarna i morgon. orkar inte nu så. eller kan nog göra lite.

slänger in en glad låt.



Av Jenny - 30 augusti 2010 21:00

yeah skolan va väl inte allt för rolig... blää kan amn säga.. annars har jag varit med sara o fixat låtar in för gultebo. är ledare kan man säga på  torstdag. emh annars har ja bara suttit här.. nu planerar jag lite till på gultebo med alla 40 låtarna..

aja. slänger in en låt.


Av Jenny - 29 augusti 2010 21:16

men inte hej då till smärtan.. jag kommer sakna dig... du åkte idag för att plugga i stockholm. 4 HELA ÅR.. o det är förlänge. jag tror att vi inte kommer ha kontakt.. du har din tjej i klamar så om d har lov så hälsar du på henne.

o vad kommer du hamna sen? inte här... o de gör inte ont... de är bara luft...

nått saknas o jag tror att det är du. det är inte bara jag som kommer sakna dig, jag vet det. du vet att du betyder för mångas ögon o har alltid gjort ditt bästa för alla ska ha det bra. tur att du inte är död.. men ändå försvunnen? hur kan jag nånsin beskriva?

jag kommer sakna dig.. det är ditt liv o det är bra att du börjar plugga o förhoppningsvis får du bra jobb som pastor. du lever ditt liv o jag mitt. så har de alltid ju varit? men ändå funnis där?


idag har jag varit me sara o varit o sagt hej då med för den delen.

annars tagit det lungt.


nu är de så att jag inte orkar lägga in nån låt.. kommer nog i morgon.

Av Jenny - 28 augusti 2010 17:33

igår belv det en trevlig kväll. vi umgicks först sen möte o förväl till henrik, direkt där i från åkte vi in till norrköping o körde laserdome ett gäng. det gick skit för mig o de va inte direkt min dag men så treeeevligt var det. hoppas henrik tycker att han fick ett bra avslut.

idag ska jag o ett gäng till linköping på ett möte. riktigt trevlig tror jag. så komer hem senare i kväll. ska snart till en av dem ska med. karro ni vet o sen hämtar dom oss där. :) lite små trött är jag. vi kom hem halv 2 på natten eftersom vi stanna på max på vägen me. så får försöka allt jag har o inte somna.

har lite planer i morgon med. kanske upp i morgon för att säga hej då sista gång. (antar att jag ska det) sen har jag nog förmodligen andra planer.

men vi hörs senare.

slänger in en låt som var hitsvarning på rixfm förra veckan.  kolla de eftersom jag kolla tider på rixfm festivalen lite då och då.


Av Jenny - 27 augusti 2010 07:27

hejsan allihopa! nu har jag precis fixat mig till skolan.. eller jag ska göra lite saker till. börjar 8. blää men har media då så ja, jag kommer skriva igen om man säger så. vi sitter ganska mycket vid datorn då. eller det kan jag väl inte säga n eftersom jag har aldrig hat det men de som har de jobbar med datorer så det blir mycket sånt men även mycket film. så ni kommer gå många låtar, ävna ledsna för idag är det en sorlig dag. berättar mer sen. nu måste jag dra, sätter in en ganska lugn låt men inte alls som alla nadra låtar jag har. men jag ÄLSKAR DEN. absolut på min topplista. han har ne underbar röst!


Av Jenny - 26 augusti 2010 22:28

igr belv det ingen skrivande för att jag fika med hanna först sen mötte jag eva o vi drog till b hallen o handlade. sen hem o sen vidaretill mormor och morfar. där åkte den dagen. idag var jag självklart i skolan o de va halft surt.. mjo så var det.. efter skolan träffa jag Frida. kom hem vid 8 tiden så jag har bara pratat om att jag kanske ska göra min praktik i övik och det gillas grymt! annars jaa, finns innte så mycket o säga mer än att jag fick min sång lektion idag o det är på torsdagar kl 14:30 från och med nästa torstdag. o sen att jag och frida ''åt'' o tog en glass på grillen och kolla one tree hill när vi kom till henne. nu blir det sängen. men först en låt som alltid.

marc cohn får det bli. inte allt för känd. han blev skjuten år 2005 i huvudet men överlevde.


Av Jenny - 25 augusti 2010 07:36

haha jag hinner skriva lite snabbt. har inte sovit jätte bra men det funkar. slutar i alla fall kl 1 idag. grymt skönt.

men nu måste jag dra. börjar åtta. o tro inte jag kommer skriva innan varje dag innan skolan. de orkar jag inte. men när ja hinner o orkar gö r jag det.

slänger in rock opra låt.



Av Jenny - 24 augusti 2010 20:56

det är exakt 4 mnader idag till julafton. hahaha kom på det eftersom det är 24 idag. men i alla fall. skolan idga var okej. fikade o lite så. sevnskan satt vi o prata om vad vi hade gjort i sommar o lite vad vi kommer att göra. sen var jag med karro idag. riktigt roligt var det. vi sjöng sing star o spelade spel. mega roligt faktiskt.

mjo det var min dag.

nu blir de chill me cola o  sånt. så vi hörs sen kanske. ;)

   dagens outfit är denna tröja med svarta leggjeans.



Presentation


Jenny var mitt namn. 17 åring som går barn och fridtid. här kan ni läasa om mitt intressanta liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards